pixel facebook

Повернення або заміна, гарантійне обслуговування магазину VEST

ПОВЕРНЕННЯ АБО ЗАМІНА:

Чи можу я обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист споживачів. Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

  • Пройшло не більше 14 днів з моменту придбання товару
  • Товар, який не був у вжитку і не мав слідів використання: подряпин, сколів, потертостей тощо.
  • Товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки
  • Збережено всі ярлики, пломби та заводське маркування
  • У вас збереглася видаткова накладна, товарний чек (документ, що підтверджує факт придбання товару)

Коли Ви не можете повернути товар?

На жаль, ми змушені відмовити у поверненні чи обміні, у таких випадках:

  • Пройшло більше 14 днів з моменту придбання товару
  • Вироби, пошкоджені або модифіковані (за винятком заводського дефекту)
  • Вироби, які мають сліди використання
  • Товар, який отримав пошкодження під час перевезення поштовою службою та не був оглянутий на відділенні перевізника.

Де і як можна здійснити обмін чи повернення?

Щоб здійснити повернення чи обмін, товар разом із заявою на повернення потрібно відправити Новою Поштою або Укрпоштою на зворотню адресу. Для отримання детальної інформації та реквізитів для повернення зверніться за телефоном +38 (032) 288-01-92 або напишіть нам на e-mail: service@vest.in.ua. Детальніше як заповнити заяву на повернення можна ознайомитись за посиланням.

Всі витрати на доставку та заміну товару бере на себе покупець!

Повернення коштів або заміна провадяться тільки після повернення товару та проведення діагностики на предмет механічних пошкоджень та спроб самостійного ремонту.

Повернення коштів відбувається на картки банків України протягом 7 днів з моменту отримання товару продавцем.

Якщо у вас виникнуть додаткові питання, зверніться до нас на e-mail: service@vest.in.ua бо за телефоном +38 (032) 288-01-92

ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ:

Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування?

Гарантія на товар може бути двох видів: від магазину та від виробника. Якщо гарантія від виробника, то для швидшого виконання гарантійних зобов'язань Вам потрібно звертатися до сервісних центрів виробника товару. Якщо гарантію на товар надає магазин VEST, тоді для отримання гарантійного обслуговування Ви можете надіслати товар нам Новою Поштою або Укрпоштою. Для цього підготуйте такі документи:

  • Виданий продавцем розрахунковий документ (чек/акт приймання-передачі/накладна або ін.), що засвідчує факт покупки;
  • Гарантійний талон;
  • Документ, що засвідчує особу;
  • У разі оплати купівлі банківською карткою – актуальні реквізити карткового рахунку

Для отримання детальної інформації та реквізитів для відправки товару за гарантією зверніться за телефоном +38 (032) 288-01-92 або напишіть нам на e-mail: service@vest.in.ua. За необхідності перевірки якості товару може бути зроблено експертизу, в процесі якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації та гарантійних умов. Максимальний термін перевірки якості товару згідно з п.6 ст.8 ЗУ „Про захист прав споживачів” становить 14 днів. У разі неможливості провести ремонт товару Продавець зобов'язується замінити даний товар аналогічним.

Всі витрати на доставку для проведення гарантійного обслуговування бере на себе Покупець. Звертаємо вашу увагу, що інтернет-магазин не є виробником та імпортером представлених на сайті товарів, тому не несе відповідальності за обов'язками виробника.

Яка гарантія на товар?

Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті www.vest.in.ua.Гарантія надається від 14 днів до 36 місяців, залежно від товару. Гарантія може бути надана Виробником або Продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр або Продавець може відмовити у гарантійному ремонті у разі:

  • порушення зберігання гарантійних пломб;
  • наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціоноване розкриття, ремонт чи зміна внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміна конструкцій чи схеми товару;
  • якщо виявлені пошкодження, спричинені потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або екстремальних температур.

Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються на товар у разі:

  • випадкового пошкодження (дефекти нанесені клієнтом);
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, проникнення всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
  • пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене збоями чи невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням чи порушенням правил експлуатації;
  • природне зношування елементів при перевищенні зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • пошкодження або ненормальне функціонування виробу спричинене програмами;
  • пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
  • наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами;
  • самостійне оновлення програмного забезпечення.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

  • кабелі, перехідники, елементи живлення;
  • чохли та різні додаткові аксесуари;
  • носії інформації та програмне забезпечення, що постачається з виробом, програмне забезпечення встановлене користувачем та його сумісність із встановленим програмним забезпеченням, зберігання та цілісність інформації користувача;

Шановний клієнт

Якщо у вас виникнуть додаткові питання, зверніться до нас за телефоном +38 (032) 288-01-92 або напишіть нам на e-mail: service@vest.in.ua.