pixel facebook

Повернення або заміна, гарантійне обслуговування магазину VEST

Повернення або заміна:


Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб використовувати цю можливість, будь ласка переконайтеся що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, росколів, потертостей і т. п.
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
  • збережені всі ярлики і заводське маркування
  • збережена гарантійна наклейка

Що ви не можете повернути?

На жаль, ми змушені відмовити в поверненні або обміні, в наступних випадках:

  • Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак)
  • Вироби, які мають сліди користування
  • Товар, який зазнав пошкодженнь при перевезенні поштовою службою та не був оглянутий на відділенні перевізника.

Після відправки товару назад, покупець забов'язаний повідомити менеджера по телефону (СМС-повідомлення не приймаються) про дату відправки та номер ТТН перевізника.  В іншому випадку , повернення від покупців не приймається.

Де і як можна зробити обмін або повернення?

Ви можете надіслати товар нам Новою Поштою  або іншим зручним Вам способом.

Всі витрати по доставці та заміні товару бере на себе Покупець.

Повернення грошей або заміна здійснюються тільки після повернення товару та проведення діагностики на предмет механічних пошкоджень і спроб самостійного ремонту.

Повернення грошей здійснюється тільки на карту Приватбанку або на карту іншого банку протягом 7 днів.

Всі питання, пов'язані з поверненням вирішуються через e - mail: info@vest.in.ua або тел. (098) -922-07-63


Куди звертатися з питань гарантійного обслуговування?

Гарантія на товар може бути двох типів: від магазину і від виробника. Якщо гарантія від виробника, то Вам потрібно звертатись до сервісних центрів виробника товару.

У разі, якщо на товар гарантія від нашого магазину, Ви можете звернутись до нас по телефонами +380 98 922 0763; +380 93 217 8777 або написати нам на e-mail: info@vest.in.ua.

Повернення товарів з регіонів України можливе компанією НоваПошта або УкрПошта. При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації і гарантійних умов. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" становить 14 днів. 

Повернення коштів відбувається на протязі 7 днів.

Звертаємо вашу увагу на те що інтернет-магазин не є виробником та імпортером представлених на сайті товарів, тому не несе відповідальності по обов'язкам виробника.


Яка гарантія на цей товар?

Термін гарантії вказаний в описі кожного товару, на котрий вона надається. Гарантія надається на термін від 14 днів до 36 місяців, в залежності від товару. Гарантія може бути представлена Виробником або Продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.


У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

  • порушення зберігання гарантійних пломб;
  • наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.


Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на Товар в разі:

  • випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
  • ушкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
  • ушкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виниклі в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • ушкодження або ненормального функціонування виробу викликано програмами;
  • ушкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
  • наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами;
  • самостійного оновлення програмного забезпечення.


Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

  • кабелі, перехідники, елементи живлення тощо;
  • чохли і різні додаткові аксесуари;
  • носії інформації та програмне забезпечення, що поставляється з виробом, програмне забезпечення встановлене користувачем і його сумісність з встановленим програмним забезпеченням, збереження і цілісність інформації користувача;


З питань гарантійного обслуговування та повернення товару звертайтесь за тел.: +380 98 922 0763; +380 93 217 8777 або пишіть нам на e-mail: info@vest.in.ua